Březen 2015

Maximus Resort

31. března 2015 v 10:23 | Dee |  Koupání, zážitky, sport apod.
Usmívající seUsmívající seUsmívající seUsmívající se a 9/10 Usmívající se

Adresa: Hrázní 4a, Brno

Pobyt v tomto hotelu byl ten největší luxus, co jsem kdy zažila a asi zažiju. Vzal mne zde M. na víkend, který jsme si užili do posledního momentu. V ceně pobytu jsme měli snídaně, které byly prostě dokonalé, skvělé nápoje, zákusky, celozrnné pečivo, saláty, ovoce, párky, slanina, vajíčka...prostě všechno. Dále jsme mohli neomezeně navštěvovat hotelové wellness, což byl trochu kámen úrazu a důvod, proč nemohu dát plný počet. Wellness je perfektní, zahrnuje teplý bazén, whripool, 9 druhů saun, vodní cestu a jiné. Problém byl v lidech. V takto luxusním prostředí bych čekala rozumné lidi, ale opak byl pravdou. Tam, kde se mělo chodit v plavkách (bazén) chodili nazí, samozřejmě ti, co si to mohli dovolit nejméně. Naopak do saun chodili v plavkách, což ruší suché prostředí sauny, navíc to není zdravé. V saunách někteří mluvili hodně nahlas, dokonce i v tzv. tichých saunách, kde to bylo výslovně zakázané. Nikdy bych si nemyslela, jak moc to může rušit, ale v jednu chvíli jsem musela saunu opustit, protože tam byl hluk jak v třetí cenové hospodě a mně se z toho udělalo zle.

Večeře jsme již zaplaceny neměli, ale na jednu jsme si do hotelové restaurace přecejen zašli. M. si dal kuřecí špalíček s kuskusem a já cuketové carpaccio a salát. Nechali jsme se trošku napálit a souhlasili jsme s objednávkou vína, které stálo více než obě jídla dohromady :-)

Ubytování samotné bylo skvělé, na pokoji ručníky, župany, vatové tampónky i pilník na nehty. Jedinou připomínku bych měla k toaletnímu papíru, který nám hned první den uklízečka vyměnila, i když byl téměř celý, ale nenechala nám náhradní, tudíž jsme poslední den skončili bez něj.

Ráda se do Maxima vrátím (jestli našestřím), ale tentokrát s ucpávkami do uší.

Horská chata Mečová

24. března 2015 v 18:39 | Dee |  Ubytování
Adresa: Horní Bečva 0498

Na chatu Mečovou jsem se dostala s mámou, jely jsme zde na jógový víkend. Už jsme tento zážitek absolvovaly jednou, tehdy nás bylo jen cca 8 účastníků a celá chata byla jen pro nás, takže nezapomenutelný zážitek a nenahraditelný relax. Tentokrát nás však čekalo spoustu zklamání. Peníze jsou mocná síla, tudíž tentokrát se víkendu účastnilo 27 cvičícíh. Provozní chaty si zřejmě chtěl vydělat, takže přesto, že na dveřích visela cedule o soukromé společnosti, ubytoval zde také 8 tatínků s dětmi (něco jako tatínci z S tebou mě baví svět). Když jsme přijely, ani jsme se nevlezly do tělocvičny, tudíž jsme přišly hned o první cvičení. Noc byla hrozná, cca do 22 hod křičely děti (ne, nekřičely, řvaly), pak pro změnu opilí tatínci. Od šesti ráno toto začlo nanovo. Děti nás rušily i během cvičení, a když zrovna ne ony, tak rušily "slepice" - cvičenkyně, které si říkaly "jogínky", ale během cvičení se smály, kecaly a odbíhaly. Ideální prostředí pro meditaci. Druhý den večer nám navíc cvičení překazil komín, který zanesl kouřem celou tělocvičnu. Z toho důvodu se poté večer netopilo.

Jednoduše nedoporučuji, jen jsem ji potvdila, že člověk má po zážitku velká očekávání a podruhé to stojí za prd. Příště někde jinde. Alespoň krajina je zde nádherná.

Co bude dál?

24. března 2015 v 18:30 | Dee
Tak jsem se zase rozhodla přidat článek k tématu týdne. Co bude dál?

To kdybych věděla. Poslední dobou jsem docela v časové tísni, škola, dvě práce, starosti kolem diplomky a kde vzít čas ještě na koníčky? Zatímco mí spolužáci si užívají začátek semestru plný akcí, já už se stresuji z jeho konce, neboť si navíc přetahuji jednu zkoušku. A za každou cenu potřebuji odzkouškovat co nejdříve, neboť se v červnu chystám do Prahy na koncert KISS a na tři dny do Španělka. Ve zkouškovém. Nedá se nic dělat, jen zatnout zuby a makat. A v mezidobí plánuji a sním s otevřenýma očima. Tak třeba o víkendu jedeme s M. do nového wellness u brněnské přehrady a já se fakt nemůžu dočkat, ale vím, že za ten víkend bych jinak udělala spoustu práce Nerozhodný

A co bude dál na blogu? Jak jsem již zmínila, v červnu mne čeká Španělsko (Zaragoza), v červenci Anglie (Birmingham), v sprpnu Albánie (Drač) a v září Rakousko (Medvědí soutěska). Do léta určitě stihnu spoustu hradů a zámků, nějaké ty tůry a zbylé jeskyně, co ještě nejsou na mém seznamu. V létě bych se také ráda podívala na Šumavu. Tak držte palce, ať to vyjde a já pak můžu jen doporučovat :) (to, že bych neodzkouškovala a trávila léto v knížkách si raději nepřipouštím).

Hrad Starý Jičín

24. března 2015 v 11:31 | Dee |  Hrady
Otevírací doba: neomezeně

Vstupné: zdarma

Na hrad Starý Jiřín jsme se chystali již dlouho, neboť kolem něj jezdíme do Brna a vždy nás již z dálky láká. Bohužel jsme však byli mírně zklamaní, neboť hradní krčma, vyhlídková věž a expozice jsou otevřeny jen omezeně. Zjistili jsme si předem, že tato otvírací doba je od března, na místě nás však čekaly jen zavřené dveře s cedulemi, že aktuální informace jsou na webových stránkách. A opravdu, stránky se aktualizují, avšak často až ten den a zatím stále nebyly expozice otevřeny, každý víkend je zahájení zrušeno.

Prošli jsme se alespoň po zřícenině, což taky nebylo nějak špatné :) Jen nás trochu potrápila cesta na hrad, neboť jsme se vydali po žluté, jak říká turistická mapa, ale bylo to jen pokračování cesty z hradu, tudíž jsme šli úplně jinam a jen jsme si obešli celý kopec, na kterém hrad leží. No co, pěkná procházka :)

Středověká krčma

13. března 2015 v 10:40 | Dee |  Gastro
Usmívající seUsmívající seUsmívající se

Adresa: nám. Svobody 17, Brno

Přestože do Středověké krčmy chodím velmi ráda, musela jsem dát jen tři smajlíky. Proč? Vadí mi pár, pro mne docela podstatných, věcí. Obsluha je různá, občas velmi příjemná, občas zase tak nepříjemná, že dokáže zkazit večer. Objednávku mi naštěstí zkazili jen jednou :) Navíc pivo je často podmírák a vzhledem k jeho ceně je to dost nevhodné.
Ale abych uvedla i ta pozitiva. V Krčmě mají výborné jídlo, velmi vtipně psaný jídelníček, božské pivo s medovinou a lahodné domácí chipsy. Atmosféra je dobová a občas restaurací projde kat, který jinak láká hosty z ulice. Jestli budete mít štěstí, natrefíte i na nějaký program - polykání ohně, šerm, zpěv, tanec apod.

Kabaret Špaček

11. března 2015 v 9:38 | Dee
Usmívající seUsmívající seUsmívající seUsmívající se

Podnik Kabaret Špaček se nachází asi dvě minuty chůze ze zastávky Šilingrovo náměstí v Brně, na adrese Kopečná 46. Otevřeno je denně krom pondělí od 11 do 23 hod. V Kabaretu je pestrý program, od travesty show po slam či jazzové koncerty. K jídlu si můžete vybrat ze skvělého menu, kde nechybí ani vegetariánská či bezlepková nabídka. Suroviny jsou čerstvé a bio.
Mne tento podnik zachránil na Nový rok, kdy jsem s přáteli hodiny hledala otevřenou restauraci, abychom se po bujarých oslavách najedli. Zde nejen, že bylo otevřeno, ale zaujala nás i novoroční nabídka, čočková polévka či uzená šunka s čočkou. Zvolila jsem tedy polévku a omeletu s čertvým špenátem, oba mí kamarádi si dali šunku a opravdu jsme si pochutnali. Jen porce jsou trošičku menší a ceny trošičku větší (i když odpovídající kvalitě). Jednoho smajlíka ubírám za poněkud pomalé tempo obsluhy, které už jsme nevydrželi a po dvaceti minutách, co jsme seděli nad prázdnými talíři jsme šli zaplatit na bar.

Aquapark Kuřim

10. března 2015 v 13:47 | Dee |  Koupání, zážitky, sport apod.
Otevírací doba:
Po-Pá: 8:00 - 21:00
So, Ne, svátky: 9:00 - 21:00

Cena:
125/95 kč (na 90 min, lze i déle) VELMI ČASTO AKCE NA SLEVOVÝCH PORTÁLECH

Aquapark Kuřim patří mezi mé oblíbené, kde se ráda vracím a vždy na Slevomatu koupím pár voucherů. V ceně je vstup do plaveckého a zážitkového bazénu, tobogán, parní lázně a vířivka. Navštívit můžete také venkovní bazén, který se však platí zvlášť.

Aquapark Kohoutovice

10. března 2015 v 8:17 | Dee |  Koupání, zážitky, sport apod.
Otevírací doba:

Leden - Prosinec
pondělí - pátek06:00 - 22:00
sobota - neděle08:00 - 22:00

Cena: 60/100 kč (není studentská sleva)

Protože už jsme opravdu potřebovali nějaký ten relax po náročném studentsko-pracovním týdnu, zvolili jsme aquapark Kohoutovice, nacházející se v MČ Brno - Kohoutovice. Docela nás překvapilo, že ve studenstském Brně neposkytuje koupaliště studentskou slevu, ale řekli jsme si, že stovka za aquapark s parní lázní a vířivkou není moc. To jsme trochu přehodnotili po vstupu do areálu bazénu. Neskutečně přeplněný prostor, čekalo se snad všude, na kabinky, na sprchy, na WC. Vířivka pro 8 lidí po celou dobu obsazená asi 15 lidmi, kteří očividně neuměli číst, pára byla obsazena tak, že tam lidé i stáli namačkani na sobě a takto i bazénové atrakce - perličky, proudy apod. V bazénu bylo těžké plavat tak, abyste okamžitě nedostali kop od vedle plavající osoby, protože na každou dráhu vycházelo téměř deset lidí.

Závěr? Už bych zde nešla, např. bazén v Kuřimi je levnější, nabízí dvě sauny, vířivku, a není zde tolik lidí.

Akátová rozhledna Výhon

4. března 2015 v 9:29 | Dee |  Hory a příroda
Vstupné: zdarma
Otevírací doba: neomezená

Krásný únorový víkend přímo vybízel k procházce, proto jsme zvolili nedaleké Židlochovice, kde se nachází rozhledna a zámek. Zámek byl bohužel uzavřen, proto na nás zbyla pouze rozhledna. Z parkoviště v Židlochovicích zde vede špatně značená stezka po zelené, dlouhá asi dva kilometry (nemám moc odhad, tak snad jsem se trefila). Cesta je špatně udržována, proto jsme si s sebou nesli pár kilo bahna na botách.

Samotná rozhledna je velmi zajímavá, vyrobená z akátového dřeva. Vidět z ní můžete Pálavu i brněnský Špilberk. My bohužel díky snížené viditelnosti neviděli nic. Zpět jsme se vydali po žluté do Židlochovic, kolem místního popraviště.